dinsdag 19 januari 2016

Auto stinkt

Auto stinkt

Stinkt je auto wanneer je auto rijdt? Dit kan wijzen op een defect of verstopt roetfilter. Oké ik geef toe dat mijn auto niet altijd even fris ruikt. Dat is logisch toch, met twee kleine kinderen?


Waarschijnlijk moet er dan gewoon een . Ruikt je auto muf of hangt er een onaangenaam geurtje? Dan is het tijd voor verandering. Vaak is een geur verfrisser maar een . Er wordt dus geen koelte geproduceerd doch warme lucht uit de auto afgevoerd. Last van een hardnekkige vieze geur in uw auto ? Nog vervelender wordt het als de auto nog steeds stinkt als u de volgende dag naar uw werk rijdt. Ik kwam toestraks van mijn werk af, ben via de snelweg naar huis gereden, voordat ik de snelweg opree heeft men auto a minuten warm . Ik heb sinds kort last van een soort brandende oliegeur in de auto.


Bij het motorblok is hij wat nat en ook onder de auto hangt een druppel olie. Hoe krijg je vieze luchtjes uit de auto ? InShared geeft tips om een stinkende auto weer fris te laten ruiken. Dit kun je doen tegen de geur van . Rook die uit de uitlaat van de auto komt is tamelijk normaal. Uitlaat walmt en stinkt – Uitlaatgaskleuren juist beoordelen!


Mijn auto heeft nu al een tijdje de nare gewoonte om onwijs naar zweetvoeten te stinken. Soms ruik ik even een paar dagen niks, maar als ik . We kennen het allemaal: je opent het portier van een auto en een vieze of muffe geur komt je tegemoet. Hoe mooi die wagen ook is, als de auto stinkt van . En ook na de afdaling, eveneens in de 2e versnelling, stonk de auto. Mijn vraag aan u is nu: stinkt een koppeling alleen als hij slipt?


Gaat je hond vaak mee in de auto ? Hondenlucht in de auto is direct te ruiken. Lees hier hoe je vieze rooklucht en andere stank uit je auto kunt verwijderen. Handig als je je auto wilt verkopen bijvoorbeeld.


De auto airco stinkt door bacteriegroei op de verdamper. Laat uw auto voor €3- behandelen tegen deze muffe lucht uit de airco. Dat gaat dus stinken als je stilstaat of in de stad rijdt.


Dan wordt het tijd om er iets aan te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts