woensdag 15 april 2015

Lambdasonde forum

Lambdasonde forum

Lambdasondes posts apr. Schatting kosten vervanging lambdasonde posts jun. Het Volkswagen- Forum Nederland is een reclame vrij vwforum waar je. Door een defecte lambda sonde kan de katalysator kapot gaan.


Inmiddels een nieuwe lambdasonde aangeschaft, sprongsonde, draads, een Plam. Bij zowel de Bosch als de Plam gaat het niet goed. Inhouden Mercedes E2lambda of LMM? Let even op, officieel schijn je niet aan een kabel van een katalysator te mogen solderen. Ik heb ooit een keer gelezen dat van de draden hol . Wie weet hoe je kunt controleren of je lambda sonde nog goed werkt?


Mijn auto is APK afgekeurd door een te hoog CO gehalte in de uitlaatgas test. Volgens de monteur zou dat komen doordat de lambda-sonde. NTK (NGK) LZA11-Vlambdasonde L 250mm polig Regelsonde koste mij slechts 1euro incl. Met jaar ervaring in ontwikkeling en productie van lambdasondes heeft Bosch natuurlijk uitgebreide kennis die de monteur van pas kan . Het gaat om de vervanging van een lambda-sonde in een Ford Fiesta 1. V kW AUA Mijn gouden koets heeft inmiddels 210.


Je ziet inderdaad soms dat men pogingen gedaan heeft zonder de lambda- sonde te demonteren en de kabel nabij de sensorbehuizing . Mijn Mercedes W1E3heeft een nieuwe lambdasonde nodig. Dit heb ik nog nooit gezien en vraag . Goedemorgen, Ik heb op mijn VTEC laatst de uitlaatcollector vervangen. In de collector zaten bougievormige apparaten ( lambdasondes ?). Deze auto kwam een zestal weken geleden in de werkplaats met een brandende motor storingslampje. Bij het uitlezen kwam de foutcode . Het motormanagement lampje brand.


En bij het uitlezen gaf de computer aan dat de verwarming van van de lambdasondes niet meer zou . Dit is een algemene vraag over het al of niet vervangen van een lambda-sonde op basis van de volgende bevindingen: In mijn Def zit een . Nu lees ik op het forum over een universele lamda sonde. Op Marktplaats worden die aangeboden voor 45EUR incl. Op het Engelse forum staat toevallig ook een topic hierover. Gezien de hoeveelheid roet die uit de uitlaat komt, heb ik een donkerbruin vermoeden dat de lambdasonde ook niet bepaald maagdelijk meer . De dealer heeft de auto uitgelezen, en verteld dat de voorste lambdasonde het probleem is. Het zou echter geen probleem zijn om ermee door . Een ander idee van de garage was om een tweedehands lambdasonde op de sloop te vinden om te testen of dit het probleem en de storing . Ik ben nieuw op dit forum (zie even voorstellen) en ik heb een probleempje.


Jouw Panda heeft een lambdasonde voor de kat en één er na. Ja dat klopt, ik vroeg er om van kan er een lambdasonde aansluiting op. Met andere woorden dat het signaal minder sterk en eventueel . Stel uw vraag eens op het forum van problemcar. Ai Ai, ik zie inderdaad op t forum dat ik niet de enige met dit probleem ben. Ik zal de boel eens nalopen van t weekend.


Het lijkt nu natuurlijk dat ik het rond de lambdasonde (voor) moet zoeken. Over het simpelweg vervangen van de lambdasonde in kwestie (origineel VW of niet?), over meten van de . Lees voor het gebruik nog even ons forum reglement, daar staat belangrijke. Als we de slangetjes van het lambdasonde systeempje los halen is er ook geen . Ik vind het leuk om een lambdasonde in te bouwen in mijn PI. Ooit heb ik eens met een clublid hierover van gedachte gewisseld maar ik ben zijn naam kwijt.


Wat doet de lambda sonde precies dan? Ik heb het idee dat ik de stekkers van de lambdasondes wel eens verwisseld zou kunnen hebben. Gisteren wilden we de voorste lambda sonde vervangen echter heeft de leverancier een foutieve lambdasonde geleverd.


Mijn eerste lambdasonde is kapot en moet vervangen worden. Is er een beschrijving van ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts