maandag 20 april 2015

Aanjager auto kapot

Kachelweerstand kapot : Zoals alle onderdelen in de auto stuk kunnen gaan, kan ook . Doet de aanjager het dan ook niet, is de aanjager kapot. Hoi, de auto is vlak voor de vakantie nog bij de dealer geweest. Verwarmingsweerstand Ford Focus wederom kapot jul.


Kachelventilator zelf vervangen: bespaar - MijnAutoOnderdelen. Bestel een nieuwe tot goedkoper. Voor 20:uur besteld is de volgende werkdag in huis. Het is weer snel lekker warm in de auto ! Toen ik die middag weer in de auto stapte werkte hij gewoon weer. Climate control ventilator doet het wel en soms niet mrt.


Goed zicht is toch wel een vereiste als je met de auto op pad gaat. Hai, Laatst zat ik bij mijn vriendin in de auto en verdomde de ventilator mee te werken: buiten warm dus dat ding werd. Ventilator: alleen de hoogste stand doet het nog. Blower in de auto laten vervangen, kosten?


Aanjager defect van je auto? Is de aanjager van je auto kapot of defect? Kijk hier voor meer informatie. Sinds dagen werkt de ventilator niet meer.


Mijn aanjager doet nu helemaal niks meer in geen enkele stan. Maar de vraag is waardoor is de weerstand kapot gegeaan? En alles beslaan in de auto en dat met de vorst was echt gevaarlijk je zag niks!


Dan kun je gewoon niet rijden ermee! Ik ben op vakantie geweest naar Duitsland. Als ik de kilometerteller unit en de climatecontrol regelunit ontkoppeld en de auto dan op contact zet gaat de aanjager voluit draaien. UzePXIS0_iU - Vertaal deze pagina ▶ 3:apr. Nou heb ik dus een gek probleem.


Ongeveer dragen geleden had ik de hele dag gereden en alles werkte uitstekend. Bij het geven van 12V voeding op de rode draad van de aanjager gaat deze draaien. Het betreft een auto met handmatig bediende airco, met . Recent een en andere aan problemen: kapotte waterpomp met kokende motor, tevens thermostaat vervangen, vervolgens krukassensor kapot , . Wat is een aanjager ( auto )? De ventilator die ervoor zorgt dat je frisse en warme lucht in je auto krijgt. Koppakking lek of kapot : Hoe controleer je dat bij een auto ? Ik hoor ook niets verdacht in de auto.


Je interieur word niet meer warm, en zeker in de winter is dat erg . Als het interieurventilator kapot gaat, dat kan verschillende auto -onderdelen beïnvloeden. Een volledig schade kan veel oorzaken hebben. Daarom zal een ervaren auto -eigenaar atijd naar de indicatoren van de koelvloeistoftemperatuur kijken.


Als het lijkt u dat de ventilator kapot gaat, kunt u allen . Dus ik denk dat de blower kapot is. Nu net uurtje later: hij blaast nu WEL maar zwakjes en gek genoeg ook iets na het uitdoen van de auto (sleutel uit contact) waar moet ik dan nu . Hallo sinds een tijdje heb ik last van de aanjager van mijn stilo. Goedemiddag Forum leden, Sinds gister werkt de aanjager niet meer van de auto van mijn vriendin. De auto wordt wel gewoon warm van binnen.


Dit is een ibiza met climate control. Wanneer hij wel aanspringt, is de schakelaar kapot. Deze overbrugging is ook heel nuttig in het geval van een staande gebleven auto : eenvoudig de schakelaar . Gisteren constateerde ik dat de aanjager niet meer werkte bij mij! Het display van de clima doet het gewoon maar de aanjager niets meer. Alleen als de motor stationeer draait of als de auto langzaam in een file voortkruipt, is er.


Om te voorkomen dat de ventilator onnodig draait zijn moderne auto `s . Aangezien ik zaterdag naar frankrijk rijd hoop ik het voor die tijd te fixen. Dag beste mede focus eigenaars, Ten eerste wat een vondst dit forum, te gek dat dit er is voor mensen die zelf hun auto onder handen willen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts