dinsdag 30 april 2019

Garage smit zaandam

Mijn auto schokt tijdens rijden in tweede versnelling in het lage toerengebied. Doet dit steeds erger hoe langer ik rijd. Dit betreft een automaat en daar heb ik een vraag over. Mijn ouders rijden een Honda Jazz 1. Trillingen door koppelingsproblemen. Wat echter als u de trillingen vooral voelt tijdens het wegrijden ? Grote kans dat u in dit geval te maken . Als ik lage toeren draai in een lage versnelling, dan schokt de auto wanneer het gas word losgelaten of wanneer ik gas geef als het gas eerst . Schokken voorwielen bij koud wegrijden.


Het gebeurd alleen bij het wegrijden als ik de auto net gestart heb. Koppeling of hydrolische regelunit) - Rare geluiden. Ten eerste het schokken bij het wegrijden. Afgelopen week is de automaat bak voorzien van nieuwe software en de versnelling verhoudingen zijn aangepast.


Alleen in de eerste versnelling. Wanneer ik optrek hakkelt de motor soms. Sinds vandaag doet hij dit ook al . Schakelen van naar en hoger gaat soepel.


Het is met name lastig als ik in een file sta. Even een vraagje voor de DSG kenners, mijn golf vertrekt niet echt soepel van stilstand. Dit is overigens alleen zo als hij warm is. Wegrijden met een caravan op een helling.


De koppeling krijgt het zwaar te verduren tijdens het wegrijden. Dus ook als we bij een stoplicht stil staan en weer wegrijden schokt de auto. Als u deze auto ook met name vanwege de semi- automaat gekocht heeft had u . Ik heb een probleem bij het wegrijden als de motor nog koud is.


Met een beetje pech is het de ECU van de automaat. De laatste tijd doet zich het verschijnsel voor dat bij het wegrijden met koude motor de koppeling niet soepel aangrijpt, het gaat schokkerig. Auto schokt bij wegrijden , zowel voor als achteruit. Bij het wegrijden was de schok naar D verdwenen dus het leek positief. Echter, na enkele kilometers deed de automaat niets meer.


Tijdens optrekken schokt mijn automaat in de eerste versnelling. Even de resetmethode geprobeerd en meteen bij het wegrijden bemerkte ik . Ervaring met auto: Nu sinds jaar de automaat met de wat zwaardere motor. Vanaf het begin schokt de auto bij het wegrijden.


Onze cPicasso HDI electrische automaat ofwel halfautomaat stottert bij het. Soms maakt de motor wat geluid bij het wegrijden , het lijkt op het geluid van een. Volvo Vbokt soms bij wegrijden. Ik heb ook dit probleem bij het wegrijden ( koude start )en achteruit . Veel voorkomende Multitronic CVT problemen. Als jij een automaatbak ALmet koppelomvormer hebt, dan kun je in de.


Maar nu vind ik dat de auto schokt als je het gaspedaal indrukt. Alsof de de koppeling te snel los komt. Dit ging voorheen veel soepeler. Met wegrijden , stoppen en manouvreren heb je dan gewoon een pedaal.


Dan klappert de achtertrein als je ilt wegrijden , en ook als je over oneffenheden rijdt. De klacht van de eigenaar was dat de automaat niet fijn overschakelde. Wij beginnen altij voordat we gaan spoelen, met het uitlezen van de elektronica. Leuke goed rijdende auto met automaat ( schokt af en toe wat bij wegrijden ), stuurbekrachting, getint glas, hoofdsteunen, electrische ramen en spiegels, airbags, . DSG software aanpassing, uitgebreide diagnoses en advies met levenslange garantie.


Na het schakelen en wegrijden mag u niet te lang uw voet boven het. Fout Tijdens het wegrijden schokt de auto: 1. Audi amultitronic bak schokt bij wegrijden. Automaatbak Draaien en koppelen. De motor schokt niet bij losnemen van de stekker van de actuators van de nokkenasverstelling. Wie-o-wie heeft de gouden tip?


Deze schokt ook bij het opkomen van de koppeling bij wegrijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts