dinsdag 9 januari 2018

Tunex roetfilter

Tunex roetfilter

Hallo beste leden, Ik heb een Mercedes uit 20e220. Bij tunex heb ik een afspraak om mijn roetfilter te verwijderen en software aanpassen. Het forum staat vol met weetjes over Tunex , gewoon de zoekfunktie gebruiken. Zelf gekozen voor JD Enginering waar ze het roetfilter hebben . Professionele roetfilter (dpf) reiniging, als beste getest in duitsland. Vw crafter tdi roetfilter dpf off verwijderen incl.


Tunex Automotive BV ligt direct aan de snelweg Aop ca. Het lijkt erop dat ik er nu echt aan moet geloven. Ik zie berichten over Tunex , Diesel Büchli, ik vind zelf op internet nog . Iemand ervaringen met het pakket zoals Tunex dat momenteel op. Hybride roetfilter dpf reinigingsmachine, de nummer reinigingsmethode uit Duitsland. Heerenberg - Beoordeling van 4. Afgelopen week alweer langs Tunex geweest . Chiptuning vanuit Gelderland doet u ook bij TUNEX.


Bij oudere dieselvoertuigen was het door de fabrikant plaatsen van een roetfilter niet verplicht. Enkele fabrikanten van deze voertuigen hebben, . Roetfilter DPF (diesel partikelfilter) off incl. Ik heb gisteren in Nederland een tuner gevonden ( Tunex.nl) en hij . Auto tunex chip + roetfilter verwijderd na jaar auto in noodloop uitgelezen bij Renault geeft te hoge waardes roetfilter op ondanks verwijderd. Summum Drivers Edition 6- bak, MY20--- Stage Tune DPF-OFF, EGR-OFF by Tunex.


Nu heb ik nog iets verder gespeurd en zie ik dat Tunex ook een. Oei, daaaaaar heb ik wel eens werk van gezien. Een verstopt roetfilter reinigen? Zit de motor in de noodloop?


Bardahl reinigt het roetfilter in stappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts