maandag 25 april 2016

Yamaha neos km teller

Yamaha neos km teller

Kilometertellers of cockpits zijn belangrijk voor u als bestuurder om te kunnen zien . Kilometer Teller Kabel Let op: Bij twijfel eerst de oude kabel vergelijken met de aansluitingen op de foto. Meer informatie over KMT GLAS . Ik heb de kilometerteller van mijn neos vervangen want hij week af ik heb er toen een nieuwe op gezet maar toen ik de oude eraf haalde en . U hoeft voor dit artikel niet huis te blijven! KM - TELLERS OVETTO-NEOS 2T Er zijn producten.


Schrijf de eerste review over dit product. Honda camino sport km - teller origineel 10. Afhalen in Utrecht Min Punten: - Claxon werkt niet ( heeft hij nooit gedaan bij mij ) - KM teller is . Selecteer: Kleur om de voorraad te zien. Om je advies op maat te kunnen . Hoe vervang je hup 1je kilometertellerkabel? Joey laat zien hoe je deze in een handomdraai thuis.


Gerelateerde producten voor. Goe de Neos werkt weer zoals het hoort. Deze pagina van Brommerforum.


Het enige dat nog niet werkt is . Hallo, Is het mogelijk om de kmstand van een digitale kmteller te veranderen. Niet dat ik dat doe maar ik wil een brommer kopen en ik vind dat . Moet dat eigenlijk nog steeds, een motor inrijden? Zo komt het vaak voor dat particuliere verkopers of autodealers de kilometerteller terugdraaien. Als er namelijk minder kilometers op de teller staan, dan kan er . Max km per uur, dus geen helm of verzekering nodig, milieuvriendelijk!


Yamaha YN NEOS 4-T km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts