woensdag 27 april 2016

Stuurslot opel zafira

De wagen start nu weer en gaat prima uit stuurslot. Een stuurslot is een van de manieren waarop je auto beveiligd wordt. Het doel van een stuurslot is te voorkomen dat iemand zonder . Bij de opel dealer hebben ze gekeken of een nieuw slot te bestellen was,.


Toen ik thuis kwam heb ik bewust mijn stuurslot er niet op gezet, . Thuis geleverd voor de laagste prijs. Chip kan over gebouwd worden. Met keuze uit ruim miljoen onderdelen vindt u snel een geschikt . Na een korte stop wilde ik de auto weer starten, maar het lukt me niet de sleutel te draaien in het contactslot : geen beweging in te krijgen. Nu heb ik het slot eruit gekregen door de sleutel . Het is maandagmorgen, half acht.


Vroeg de weg op naar werk, dacht je. Plots draait je contactsleutel niet meer! Staat de auto op stuurslot ? How to remove the transponder key-reader (immobiliser) from the Vauxhall Astra G, the key-reader will. Gaat het hier om hetzelfde . Er zit bij mij een ring omheen dat werkt op het stuurslot en die was gaan.


Wie kan mij helpen bij het volgende probleem. Ik kan mijn contactslot niet meer ronddraaien (blijft op lock staan). Slotcilinder contactslot OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_).


Lees hier alles over de OPEL AMPERA 1. KW: specificaties, richtprijzen,. Als het dashboard een storing aan het stuurslot meldt en tegelijk blijft het . Pasgarantie, toon onderdelen toepasbaar op uw . OPEL ZAFIRA A MPV (T98) - Stuurslot (middendeel ). Opel Zafira onderdelen bestellen? Helaas hebben wij niets gevonden voor Cartrend stuurslot.


We krijgen het contactslot niet meer omgedraaid. Als het stuurwiel wordt doorgezaagd is het slot niet te verwijderen. Beste forum leden, Hallo Ik ben Frans en heb een zeer lastige storing. Onderdelen voor OPEL ASTRA: Onze webwinkel Auto-Onderdelen24. Nu is het zo dat de sleutels die ik heb gekregen beide goed werken op de deuren, . Ik heb sinds deze week mijn eerste auto.


Hallo medestrijders Sinds een week of twee heb ik een vreemd verschijnsel nl. Last but not least: een extern stuurslot. Je beschermt met een stuurslot de airbag. Wanneer de sleutel in het contactslot zit, en omgedraaid wordt, zendt.


Trap op rempedaal, Trap op rempedaal. Contactslot is kapot, bij insteken van sleutel draait het niet, stuurslot gaat. T 140PK COSMO FULL OPTIONS Technical Grey (grijs metallic) Nabij Kudelstaart NL op Van Kouwen . Na een week zat het stuurslot vast en moest de auto terug gebracht . Een paar cent per auto, dat maakte het verschil tussen een goed contactslot en ééntje dat zichzelf tijdens het rijden kon uitschakelen. Auto is nieuw gekocht, 3jaar en 3maand oud.


De Zafira Tourer zie je inderdaad wel heel weinig, ik heb alleen nog maar. Uiteraard moet deze alleen aanwezig zijn als het contactslot (sleutel) op aan staat. Verliest de autoradio de radiozenders als het contactslot uit is gezet dan zijn er.


De zender wordt verwerkt in de afstandsbediening en de ontvanger wordt meestal geplaatst in de buurt van het contactslot. Zodra het motormanagement de . Nieuwe contactslot set geschikt voor: - Fiat Ducato, - Peugeot Partner, - Citroen. Niet meer naar de dealer voor de OPEL sleutel! Wel uitkijken daarmee he, niet doen als je in een bocht zit op de snelweg met 100. Straks valt ie in het stuurslot.


Alleen doen als het rustig om . Getoonde prijs is exclusief € 29-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts