vrijdag 13 september 2019

Krassen op telefoonscherm verwijderen

Doe een beetje tandpasta op een wattenstaafje . Er is een manier waarop je krassen kunt verwijderen. Krassen van een telefoonscherm verwijderen. Zonder beschermlaagje op je telefoon is het bijna niet te voorkomen: kleine.


Zet je telefoon uit, verwijder de batterij en plak alle openingen af met.

Om kleine krassen te verwijderen hoef je niet verder te kijken dan in het bekertje naast je . Wrijf in cirkelvormige bewegingen over je scherm tot de kras weg is. Als je geen screenprotector hebt, zijn krassen op het beeldscherm van je. De meeste producten heb je waarschijnlijk al in huis.


Meer tests, wetenschap, tech en gadgets? U kunt krassen verwijderen doormiddel van de onderstaande tips and tricks te. Het is bijna onmogelijk om je telefoon krasvrij te houden.


Het TV programma Galileo op RTLhad een fruitige tip om de krassen van het display van je telefoon te verwijderen met een banaan.

Niks verwonderlijk dus dat er dan wel eens krassen op het scherm komen. Hi iedereen, Ik ontdekte laatst een best wel vreemd probleem. Kleine krassen kun je echter makkelijk zelf verwijderen. Ik merk dat er wat krassen in mn scherm zitten.


Overigens alleen te zien als het . Tandpasta kan helpen om kleine krasjes van je scherm te halen. Hallo,Op de PSP van mijn zoontje zijn per ongeluk diepe krassen in het plastic voor het scherm gekomen. We wilden dit onderdeel bij Sony . Weet iemand hier op GoT hoe ik deze krassen permanent kan opvullen. Ik ben er in geslaagd een kras te verwijderen van mijn LCD- scherm. Ik heb ook krassen op mijn scherm.


Een lelijke kras op het scherm van je telefoon of tablet, het is zo gebeurd. Balen natuurlijk, maar wellicht is er toch nog iets aan te doen. Je herkent het gegarandeer een aantal fijne krasjes op het beeldscherm van een telefoon.


Wanneer een toestel niet goed wordt beschermd . Iedereen kent die vervelende krasjes wel op het telefoonscherm.

Doe blanke nagellak op de krassen , en blaas erop, zodat het droogt. Scratch Remover van NanoFixit verwijdert krassen uit uw telefoon touchscreen. Wij raden u aan om na het verwijderen van krassen uit uw mobiel of tablet . Werkt fantastisch voor diepe èn ondiepe krassen.


TE diepe krassen in mijn samsung e9een zippo in je zak en een telefoon. Zo als je kunt zien heb ik aardig wat krassen op mij SCREENPROTECTOR dus niet mijn scherm. Ik vraag me ook dus af of het niet alleen op . Om van krassen op je scherm af te komen, raden wij je aan. Ik wilde het jullie niet onthouden. Ik kwam op een link terecht waar met tandpasta de krassen van de achterkant van een iPod werden . Dit middeltje schijnt dus een perfect middel te zijn om krasjes te verwijderen.


Hoe zuinig je ook op je telefoon bent, na verloop van tijd komen er krasjes in het scherm. Het scherm laten vervangen hoeft niet meer, want Sem heeft de . Lichte krassen verdwijnen als sneeuw voor de zon”. Heb dit toegepast op mijn navigatiescherm , met een super resultaat. Het artikel geprobeerd in de hoop wat zeer lichte krassen te kunnen verwijderen of wel verminderen aan de . Een screenprotector beschermt het scherm van uw toestel tegen krasschade. Gebruikt voor het scherm van mijn camera, grootste (diepe) krassen blijven,.


Is er een mogelijkheid om die te verwijderen. Wij vonden hier enkele interessante tips en hebben ze in dit blogartikel . Verwijder krassen met tandpasta. Er zijn verschillende eenvoudige manieren om krassen te verwijderen van het telefoonscherm. Maar voordat u deze procedure start, moet u het apparaat . Pas deze truc wel regelmatig toe voor het beste resultaat.


Ik las dat je met bepaalde middelen krasjes kan verwijderen van het mobiele telefoon scherm. Iemand weet hoe je kleine krasjes kunt verwijderen van touchscreen telefoon ? Sinds weken trotse eigenaar van de Samsung sEdge. Gelijk bij aanschaf van mijn telefoon de originele Samsung Galaxy SEdge Clear . Jelmer, De krassen voorgelegd aan de mini-dealer.


Omdat het om een led- scherm zou er geen middel bestaan om die krassen te verwijderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts