donderdag 22 september 2016

Automaat schokt bij wegrijden

Schakelt je DSG Bak schokkerig? In basis is het zo dat een . Deze multitronic bak schok een beetje bij rustig wegrijden en probeert als. Ik neem dan wel een quattro dan heb je een gewone automaat.


DSG koppeling of mechatronica vervangen - 3C dec.

DSG schokt - Motorisch jul. Als ik rem en stil sta dan schokt de automaat na een paar seconden. Ik moet ook voorzichtig wegrijden omdat anders de automaa. Multitronic hapert even bij wegrijden aug.


Schok bij optrekken s-tronic jul. Automaat pakt soms niet met wegrijden jan. Wegrijden met een schok met automatische versnellingsbak - RENAULT.

Mijn Kadjar, met traps automaat , trekt vanuit stilstand met een schok op. Bij gewoon wegrijden is dit nog met rustig gasgeven te handelen, . Hallo heb sinds kort een octavia dsg, 1. Bij het wegrijden schokt de dsg een paar keer over. Dus schokt de auto bij het wegrijden , . De automaat bonkt bij het terugschakelen, opschakelen of wegrijden ? Dregema heeft de oplossing voor dit probleem. Vraag vrijblijvend informatie aan!


Ten eerste het schokken bij het wegrijden. Afgelopen week is de automaat bak voorzien van nieuwe software en de versnelling verhoudingen zijn aangepast. Alleen in de eerste versnelling.


Wanneer ik optrek hakkelt de motor soms. Sinds vandaag doet hij dit ook al . Het is met name lastig als ik in een file sta. Even een vraagje voor de DSG kenners, mijn golf vertrekt niet echt soepel van stilstand.


Dit is overigens alleen zo als hij warm is.

De koppeling krijgt het zwaar te verduren tijdens het wegrijden. Dus ook als we bij een stoplicht stil staan en weer wegrijden schokt de auto. Als u deze auto ook met name vanwege de semi- automaat gekocht heeft had u . Ik heb een probleem bij het wegrijden als de motor nog koud is. Met een beetje pech is het de ECU van de automaat. Auto schokt bij wegrijden , zowel voor als achteruit.


De laatste tijd doet zich het verschijnsel voor dat bij het wegrijden met koude motor de koppeling niet soepel aangrijpt, het gaat schokkerig. Echter, na enkele kilometers deed de automaat niets meer. Tijdens optrekken schokt mijn automaat in de eerste versnelling. Even de resetmethode geprobeerd en meteen bij het wegrijden bemerkte ik . Ervaring met auto: Nu sinds jaar de automaat met de wat zwaardere motor. Vanaf het begin schokt de auto bij het wegrijden.


Onze cPicasso HDI electrische automaat ofwel halfautomaat stottert bij het. Soms maakt de motor wat geluid bij het wegrijden , het lijkt op het geluid van een. Volvo Vbokt soms bij wegrijden. Ik heb ook dit probleem bij het wegrijden ( koude start )en achteruit . Als jij een automaatbak ALmet koppelomvormer hebt, dan kun je in de.


Maar nu vind ik dat de auto schokt als je het gaspedaal indrukt. Alsof de de koppeling te snel los komt. Dit ging voorheen veel soepeler. Met wegrijden , stoppen en manouvreren heb je dan gewoon een pedaal.


Dan klappert de achtertrein als je ilt wegrijden , en ook als je over oneffenheden rijdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts