vrijdag 4 september 2015

Tankdop golf 1 cabrio

Tankdop golf 1 cabrio

Vind golf tankdop op Marktplaats. Hella afsluitbare tankdop met klep. Klik hier voor verzendkosten. Tankdop met sleutel en klepje.


Porsche tankdop met sleutel als nieuw ! Garantie mnd (Vergelijk uw onderdeel voordat U besteld). Aluminium tankdop voor alle vw type modellen Wordt geleverd met afsluitring. Klein uur geleden heb ik namelijk getankt, en toen ik me tankdop eraf. Bij ons vindt u eenvoudig en goedkoop Scharnier Tankklep VW GOLF.


Om te garanderen dat Scharnier Tankklep voor VW GOLF perfect past – selecteer simpelweg uw voertuig. Mijn vriendin heeft sinds drie dagen een golf VI TDI 1PK. Mijn klep gaat niet open,als er ook maar deur vast is,dus moet ik alles . Het betreft een aluminium ( chroom look ) afsluitbare tankdop met sleutels.


Opties waren zaken als een afsluitbare tankdop , schijfremmen op. En weet iemand ook op welke golfjes deze geleverd zijn? Auto-onderdelen VOLKSWAGEN GOLF I Cabriolet (155) 1. Pk): Catalogus van losse onderdelen. Nieuwe onderdelen kopen voor uw VOLKSWAGEN.


Voor een paar jaar terug heb ik samen met mijn neef deze golf voor. Dop brandstoftank ( tankdop ). Maar hey, de tankdop zit aan de linkerzijde van de auto, terwijl ik toch. De cabrio is echt een blikvanger als je erin rijd. Golf MKCabrio Sportline 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts